jueves, 17 de mayo de 2018

L’Uviéu ganó en Sevilla al Sevilla Atléticu y esta tarde salta a El Molinón un Sporting incógnitu, el nuevu Sporting de Baraja. A ver qué asocede. Lleí que sal con un 4-4-2 (el 2 son Santos y Scepovic) nel que xueguen dos o tres guah.es. A ver, repito; porque l’Uviéu púnxose a ocho puntos de nós, bien empobináu a la primer división col permisu del sobrenatural Cádiz de Barral. 

...

La terraza de la llectura mañanera del periódicu taben afatándola coles banderes del Sporting y el lletreru, que nunca falte, de ¡Puxa Sporting!

...

¿Con cinco entrenamientos col nuevu entrenador, Rubén Baraja, metémos-y un 3-0 al Tenerife tocándola? Nun quiero pensar mal. Lo que se desfizo foi la dulda de si yéramos una puxarra d’equipu. Daqué fondo diba mal con Herrera. Un equipu rotu enantes, nin que lu pegaren con Loctite. Cuando’l cabezaleru te pon a facer un trabayu al que nun-y alcuentres el sentíu, facelu faislu pero salte d’aquella manera: chambón. Nesi sen los xugadores del Sporting fixeron-y a Herrera la cama, trabayando desganaos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario