lunes, 22 de abril de 2019

CORRUPCIÓN VAXINAL NEL SANTU OFICIU (11)

L'esperimentu morrió en xineru de 2007. La Vaxina Rancorosa escribióme que paecía que yo tenía razón, que yá taba entamando a arrepentise de tenelo dexao, que quiciabes podíemos siguir siendo los amigos que fóremos, qu'ella qué sabía, etcétera. Intentémoslo una nueche y vi perclaro que non, qu'ella siguía nomándome "cari" n'axetivu de fatos pa un fatu buscando amás foder con otru y que volver pa enantes de payares de 2006 yera imposible ente tantes coses porque enxamás enantes de payares de 2006 me nomara "cari", esi axetivu apocopáu de fatos pa un fatu; qu'eso nun diba furrular nin col Apolu 11 y que más bien diba ser l'Apolu 1. Adiós, ne.

Un añu dempués, en xineru de 2008, alcontrámonos pela cai y quixo parame pero yo nun me dexé parar.

-Ahora tienes perro?
-Perra. Adiós.

A unos venti metros llamóme.

-Oye!
-Dime.
-Qué hago con ropa y libros tuyos que quedaron en mi casa? Te los envío a la Sucursal?
-Mejor tírala al contenedor más cercano. Con los libros haz lo que quieras. Adiós.

Fasta'l miércoles pasáu. Yes incompatible col equipu'l SEDAF.

No hay comentarios:

Publicar un comentario