lunes, 29 de abril de 2019

CORRUPCIÓN VAXINAL NEL SANTU OFICIU (16 Y FINAL)

Nun fai falta ser Jung pa decatase de que l’entornu los suaños ye l’estáu del alma. Taba ocurriendo que dexo cocer los dilemes perimportantes ensin da-yos vueltes racionales y qu’ayeri pela tarde yá taba yo un poco revueltu. Cuando me metí en cama yá sabía que diba haber movida nocherniega. Como una cafetería de los años setenta nes soles manes de la entropía dende la so inauguración, madera gastao, escuridá, goler nun recuerdo tener golío nada pero golería a rancio, asina yera la sede principal del Santu Oficiu. Esperté conociendo la decisión.

-Don Fernando, coge el teléfono donde la otra vez, que te paso con la MLT.

Don Fernando tenía primero que tenela llamao dende’l vienres (desplíca-y tú a la MLT que nun la llamares porque tabes pendiente de que llegara’l sueñu nerviosu y tres él el suañu esclarador) y segundo tar aconceyáu con ella nesi momentu na Sede Principal.

-Hola, soy ML.
-Hola, ML.
-No te dio Alberto Fernández Nuevo mi número de teléfono?
-Me lo dio.
-Ah.
-...
-Bueno, entonces te habrá dicho que tienes sitio en el SEFOI.
-Me lo dijo, sí.
-Y qué te parece?
-Muy goloso pero no.
-No???
-No.
-Pues entonces nada.
-Entonces nada.

Espidía de xelu de la MLT. Aliendu fondo el de mio. Aliendu de yá diba siendo hora de que finare esta hestoria de corrupción vaxinal nel Santu Oficiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario