lunes, 25 de febrero de 2019

LLOÑE DEL YO Y EL TU

Nos ataques d'ansiedá ta'l sorrollu, que ye la manera'l cuerpu de dicir que nun pue col pensamientu. La xente queda ablucao cuando cai na cunta de qu'ella nun gobierna'l yo y tremez y sorrolla, sudu frío. Eso nun-y lo desplicaron a naide nel colexu, nin nel institutu, nin na facultá, nin na escuela d'inxeniería. Colexos, institutos, facultaes y escueles d'inxeniería sofítense nel tu escaeciendo'l yo nuna persecución constante de daqué que nun tenía programao la bioloxía y que ta conduciendo a denguna parte que nun seyan pastilles y mundiu trumputin. Pa lo que dure esta comedia, ún prefier columbrala, los prismáticos al revés, lloñe del yo y el tu.

El tu, agora mesmo, ye Sporting 1-3 Rayu Mayadafonda, que manda güevos y tien coyones la cosa. El yo alloñáu ye una San Miguel 0,0.

No hay comentarios:

Publicar un comentario