FESTIVAL
DE MÚSICA CELTA EN CORAO
Y
garremos l’ALSA y p’allá que colamos pa Cangues d’Onís. 1984. España xugaba por
primer vez la final de baloncestu nos xuegos olímpicos, pela mañana n’hora
asturiana. Yéremos l’Ada de Nabokov, l’obsesivu-compulsivu, l’albeitre, l’home
homo, l’hermanu l’Ada de Nabokov, la funcionaria d’emplegu y la poeta
surrealista. Díbemos pa Corao pal festival de música celta. De la hora la final
de baloncestu guardo una semeya del albeitre escanciando sidra: barba de ralo
en ralo (teníeis que vé-yla agora) y una cinturina baillarín (equí yá nun digo
nada); pa entós yera l’únicu que sabía escancialo. Al llau d’un terremplén
¿llantemos les tiendes de campaña o díbemos dormir a campu rasu? Nun
m’alcuerdo. Alcuérdome, eso sí, de que la hermana tuvo que carretar cuasi tol
festival nocherniegu col bolsón del so hermanu porque al hermanu, que paeció
bonu (yá m’estrañaba) fasta qu’entamó’l festival, petó-y tar a los sos deleres
y enxaretó-y l’equipaxe a la fata la hermana mayor. L’obsesivu-compulsivu, que
pa eso tenía venti años, arreventó d’una patada la puta bolsa, qu’acabó no
fondero’l terremplén. L’hermanu l’Ada de Nabokov ye’l típicu fíu puta que
trunfó de parte pá. Pá, otru que talo baillaba. El pá l’Ada de Nabokov, y por
estensión pá’l so hermanu, yera malu d’iguar, nun andaba bien de la teya:
vixilaba, mal que bien, muncho a la fía y por eso había qu’engañalu, miraba
llambionamente a l’amiga tetuda de la so fía, tarrecía al obsesivu-compulsivu
tanto como l’obsesivu-compulsivu lu tarrecía a él, y, arguyosu del fíu machu,
convirtiólu na cosa más insufrible’l festival. La poeta surrealista garró la
cogorda l’añu 1984. Del home homo nun garré memoria, nin de la funcionaria
d’emplegu. Al albeitre imaxínolu flipando cola música’l festival, que yera a lo
que fuéremos. Socedieron más coses que sabe l’albeitre, pero eses déxo-yles a
él o pa prau.
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